Vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru a výmena tovaru
Tieto podmienky sa vzťahujú iba na prípady, keď je kupujúci spotrebiteľom (podľa § 419 Občianskeho zákonníka).
Ako postupovať, keď vám zakúpený tovar nevyhovuje a chcete ho vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote?
Pri nákupe cez internetový obchod máte podľa Občianskeho zákonníka
ako spotrebiteľ právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Uvedené právo môžete uplatniť iba v zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy - 14 dní od dňa prevzatia tovaru. Za nižšie uvedených podmienok môžete prípadne požadovať výmenu
tovaru. V ideálnom prípade nám posielajte tovar na vrátenie v pôvodnom
obale. Ak bude tovar použitý alebo poškodený, zodpovedá kupujúci
predávajúcemu za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku
nakladania s týmto tovarom inak, ako je nutné na to, aby sa zoznámil s
povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. Právo vrátiť alebo vymeniť tovar máte len pri nákupe cez internetový obchod, neplatí to pre nákup v našej kamennej predajni. O priebehu výmeny alebo vrátenia tovaru vás budeme informovať emailom.
Vrátenie tovaru
Vrátený tovar dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Priložte kópiu dokladu o nákupe (faktúru) a priamo na ňu prosím pripíšte číslo vášho účtu. Peniaze za tovar aj poštovné (pokiaľ vám bolo účtované pri predaji vo
faktúre) vám zašleme na váš bankový účet. Náklady spojené s vrátením
tovaru však nepreplácame. Peniaze vraciame výhradne prevodom na účet. Ak došlo k zníženiu hodnoty vráteného tovaru, ktoré vzniklo v
dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s
ohľadom na jeho povahu a vlastnosti, započítame toto zníženie hodnoty
vráteného tovaru na cenu tohto tovaru.
Pôvodné balenie tovaru
Obal je predmetom kúpy a súčasťou kúpenej veci. Tovar si môžete rozbaliť, nemalo by však dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu.
Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v
dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby sa
oboznámil s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou tovaru. S ohľadom na rôznorodosť tovaru môžu byť tieto náklady rôzne vysoké a riešia sa individuálne. Propagačné predmety (samolepky, odznaky, katalógy) si aj v prípade vrátenia tovaru môžete ponechať.
Výmena tovaru
Pokiaľ vám doručený tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje (nesedí vám
dizajn alebo sa vám nepáči farba a pod.), pošlite nám tovar späť. Uvedené právo môžete uplatniť iba v zákonnej lehote na odstúpenie od zmluvy - 14 dní od dňa prevzatia tovaru. Priložte kópiu dokladu o nákupe a priamo na ňu pripíšte, za čo presne chcete tovar vymeniť: značka, model, farba, výkon. Tovar Vám podľa dostupnosti náhradného tovaru vymeníme a obratom
pošleme.
Adresa pre zasielanie tovaru
"VÝMENA" alebo “VRÁTENIE”
KLIMA 365 s.r.o.
Odborárska 268/15, 040 01 Košice
helpdesk@klima365.sk / 094-447-25-23